Általános Szerződési Feltételek
A Fingerprint Kft Általános Szerződési Feltételei
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Szolgáltató, és a kereskedelmi szolgáltatásait igénybe vevő megrendelő jogait és kötelezettségeit tartalmazza. A Szolgáltató és Megrendelő elfogadják, hogy jelen ÁSZF egyaránt érvényes a Szolgáltató által üzemeltett Honlapon és Webáruházon keresztül történő értékesítésre, valamint az e-mail útján, telefonon vagy személyesen létrejött értékesítésre egyaránt.
Szolgáltató adatai Cégnév:
Fingerprint Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság
Bejegyezve: 2002
Székhely és levelezési cím: 6725 Szeged, Világos utca 17/A
Cégjegyzékszám: 06 09 008262
Adószám: 12937554-2-06
E-mail: sales<kukac>logozva<pont>hu
Weboldal: www.logozva.hu
Jelen Üzletszabályzat hatálya és tárgya
A Megrendelő kijelenti, hogy a mindenkor hatályos ÁSZF rendelkezéseit annak átolvasása után megértette, tudomásul vette és elfogadta.
A jelen ÁSZF hatálya a szolgáltató és a megrendelő között, emblémázott reklámajándékok és munkaruhák elkészítésére és szállítására vagy embléma nélküli reklámajándékok szállítására létrejött vállalkozási jogviszonyra és egyéb kiegészítő termékek adásvételére terjed ki.
A Szolgáltató és az Megrendelő megállapodnak, hogy az Szolgáltató elvégzi a Megrendelő által az előzetes e-mail-es egyeztetések után megrendelt és a Szolgáltató által e-mail-ben visszaigazolt termékek szállítását.
Jelen ÁSZF hatályos: 2020.01.01-tól
Általános
Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy a tőlük rendelt vagy általuk kifejlesztett termékeket használják a saját promóciós kampányaikban online és offline egyaránt (weboldal, katalógus, e-mail stb…). A legyártott termékekről készült fotókat referenciaként weboldalukon és egyéb nyomtatott anyagaikban felhasználhatják.
Megrendelőnek írásban kell jelezni, ha ehhez nem járul hozzá. A Fingerprint Kft. által megtervezett egyedi termékek, grafikák és az elkészített fotók – szerzői jogvédelem alá tartoznak! Ezek engedély nélküli használata jogi következményekkel jár!
Megrendelés Folyamata
A megrendelések e-mailben, írásban történő lebonyolítására van lehetőség.
A Megrendelő a kapcsolatfelvétellel kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatkezelési Tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja.
A Szolgáltató és a Megrendelő elsődlegesen írásban kommunikálnak, jognyilatkozatot kizárólag írásban jogosultak megtenni, a szóban, telefonos úton megtett nyilatkozatok nem minősülnek jognyilatkozatoknak.
A Szerződés tárgyát különböző Termékek és Szolgáltatások képezik, melyeket vételár ellenében lehet megvásárolni. A Webáruházban feltüntetett vételár forintban értendő nettó ár. A vásárlás végösszege (bruttó ár) a rendelés véglegesítésekor látható.
A Megrendelő a terméket, és a szolgáltatást árajánlatot követően rendelheti meg.
Amennyiben a Megrendelő csak a terméket rendeli meg emblémázás nélkül, a Szolgáltató további kedvezményt adhat a Megrendelő részére.
A Szolgáltató a Megrendelést minden esetben írásban igazolja vissza, a Megrendelő által használt e-mail elérhetőségen.
A Megrendelés feldolgozásához a Megrendelő köteles megadni a Szolgáltató által kért adatokat.
Ha megrendelő az árajánlatot elfogadja, Szolgáltató díjbekérőt állít ki első alkalommal vásárló ügyfelek esetében. így a teljes vételárat ELŐRE UTALÁSSAL kell kiegyenlíteni – későbbi rendelések esetében erre már nincs szükség. Az előre utalást követő fizikai gyártás megkezdése előtt Szolgáltató DIGITÁLIS PRINTPROOFOT küld, melyet írásban kell elfogadni – a végtermék ettől már paramétereiben nem fog eltérni.
Látványterv, Emblémázás
A Szolgáltató az értékesített termékek emblémáztatása esetén az Megrendelő kérésére egyedi látványtervet készít.
A Látványterv a Megrendelő igényeinek betartásával készül.
Az első Látványterv készítése díjmentes szolgáltatás. Az ezen felüli kérések teljesítéséért a Szolgáltató grafikai díjat számolhat fel.
A Látványterv készítéshez és az emblémázás kivitelezéséhez az alábbi grafikai anyagokra van szükség: VEKTOROSAN pdf, ai, eps, psd formátum vagy
nagyfelbontású kép fájl, legalább 300DPI minőségben.
Abban az esetben, ha a Megrendelő nem tudja a Szolgáltató rendelkezésre bocsátani a megfelelő grafikai anyagot, a Szolgáltató grafikai díjat számolhat fel a kért grafika szerkesztéséért.
Az emblémázások a Megrendelő által elfogadott Látványterv alapján készülnek.
A látványterven szereplő szín, méret és elhelyezés csak tájékoztató jellegű.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy színbeli eltérések a nyomtatási technológiák és grafikai formátumok eltéréséből adódóan előfordulhatnak.
Szolgáltató az adott termék lista árán nyomat nélküli blank mintát tud küldeni Megrendelő részére, ennek átfutása kb. 3-4 munkanap
Jótállás, Szavatosság
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet. (9. 20 §) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől. Kivételt képeznek ez alól azok a termékek, melyek a Megrendelő egyedi igényei alapján személyre szabottan készültek. Olyan termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak, ezen esetekben – tekintve hogy az ilyen termékeket nem lehet újra értékesíteni – nincs lehetőség az elállásra és a megrendelő semmilyen jogot nem formálhat rész- vagy teljes visszatérítésre.
A Megrendelőnek a megrendelt termék szállítását követően ellenőriznie kell, hogy a termék megfelel-e a Megrendelésben előírtaknak. A Megrendelésben előírtaktól való eltérést tapasztal, akkor ezt, a kézbesítést követően azonnal, de legkésőbb 8 napon belül írásban, konkrét indokolással köteles jelezni.
Ha a kiszállított termék hibás, akkor azt a Szolgáltató díjmentesen cseréli vagy javítja. Amennyiben a Szolgáltató a hibás termeket hasonló termékre kicserélni nem tudja, úgy a Megrendelő igényeinek megfelelően a Szolgáltató a megrendelt terméket másik termékkel helyettesítheti, vagy a vételárat a Megrendelő részére visszatérítheti. A Megrendelő kérhet továbbá arányos árleszállítást is hibás termék esetén.
Nem jótállás alá vonható hiba, ha annak oka a termék a Megrendelő részére való átadása után lépett fel, például, ha a hibát – szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy megbízottja végezte el) – nem rendeltetésszerű használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, – helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás okozta.
Szállítási határidők
A látványterv elfogadásától számított 10-12 (vagy az előzetes árajánlatban feltüntetett számú) munkanap, amiben legtöbbször már a szállítás is benne van.
ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
A Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött szerződésre a magyar jog alkalmazandó.
A Szolgáltató és Megrendelő megállapodnak abban, hogy a közöttük felmerülő vitákat elsődlegesen egyeztetés útján kísérlik meg rendezni.
A Szolgáltató és a Megrendelő amennyiben nem tud megegyezni, akkor a Megrendelő Békéltető Testülethez is fordulhat.
Amennyiben a tárgyalások nem vezetnek eredményre jogvitáik elbírálását jogi útra terelik.
Fingerprint Kft, mint Szolgáltató.
Szeged, 2020. Január 10.